Coming back after 4 years?

Assalamualaikum




Post terakhir saya bertarikh 3 Disember 2014. Adakah post kali ini akan mengalami nasib yang sama? HAHAHA

Sepanjang 4 tahun banyak yang nak saya update, tapi saya tiada masa untuk fokus kepada blog ini disebabkan saya menyambung lagi pelajaran saya.

Alhamdulillah, saya berjaya tamatkan pengajian saya diperingkat sarjana. Diharap peluang untuk menyambung lagi pelajaran saya kunjung tiba. Saya ada mendapat tawaran projek untuk sambung pelajaran ke peringkat phD tetapi disebabkan kewangan, saya menolak tawaran tersebut.

Oleh itu, diharap saya mendapat peluang lain untuk meneruskan tanggungjawab sebagai orang dewasa dan anak kepada ibubapa saya. Bukan senang jadi orang dewasa ni kan?

In sha Allah, saya cuba update blog ini sekerap yang mungkin tetapi mungkin hanya coretan pendek sahaja. Okey, see u again  ;)




You Might Also Like

0 comments